Fotorelacja z wycieczki organizowanej przez MOSiR do Chorwacji

Za nami fantastyczne, pachnące słońcem, morzem i lawendą wakacje w Chorwacji. Pięćdziesięciu mieszkańców Włodawy spędziło je w tym roku z MOSiR-em. 03.06.2016 r. ruszyliśmy wygodnym w pełni wyposażonym autokarem do celu. Na parę godzin zatrzymaliśmy się nad Balatonem by porównać je z naszym Jeziorem Białym. Nie mamy się czego wstydzić. Konfrontacja wypadła dobrze na plus dla Białego :-), ale podróże kształcą i warto było zobaczyć coś innego. Po 22-ch godzinach jazdy dotarliśmy do tzw. bazy wypadowej, czyli „Campingu Lanterna” koło Poreci na półwyspie Istria (1400 km). Zakwaterowano nas w 6 osobowych home-mobilach w pełni wyposażonych  (3 sypialnie, łazienka, toaleta, kuchnia).

Przez 8 intensywnych dni plażowaliśmy, pływaliśmy w morzu i basenach, korzystaliśmy z licznych wodnych atrakcji w parku wodnym. Każdego wieczoru autokarem jeździliśmy do innego nadmorskiego miasteczka na półwyspie Istria, by chłonąć jego zapach oraz niespotykaną południową atmosferę (Pula, Poreć Nowigrad). Byliśmy w Plitwickim Parku Narodowym gdzie przeszliśmy prawie 10 km trasę ścieżką przyrodniczo – krajobrazową, podziwiając przepiękne wodospady i rozlewiska. Niezapomniana była również całodniowa wycieczka do Wenecji na którą popłynęliśmy Katamaranem przez Adriatyk.

Ale co dobre to szybko się kończy. Na zakończenie zorganizowaliśmy konkurs skoków do wody z trapoliny oraz romantyczny wieczorek taneczny przy zachodzie słońca nad morzem.

Mamy nadzieję, że wszyscy uczestnicy spędzili miło ten wakacyjny czas.

Zapraszamy na kolejne wyjazdy z nami.